Nyt medlem i Dronninglund Golfklub

Når du bliver medlem i Dronninglund Golfklub kan du se frem til en aktiv klub med en meget bred medlemsskare. Vi har omkring 800 medlemmer - heraf 80 juniorer.

Vi har to Pro-trænere ansat som hjælper dig med dit spil i dit tempo. Som ny spiller får du to gratis lektioner i dit medlemsskab, som du kan bruge i indeværende år.

Find en spillemakker

Her hos os behøver du ikke komme med en spille-makker. Det hjælper vi dig med at få og med at lære en masse mennesker at kende. Vi har forskellige tilbud til dig som nyt medlem.

Blandt andet har vi Klubber i klubben for begyndere, hyggespillere og turneringsspillere.

Klubber i klubben er en oplagt mulighed at deltage i det sociale fællesskab i klubben. Her er fokus på hygge og at skabe nye kontakter.

Du kan læse nærmere om de forskellige muligheder her på hjemmesiden under "Klubben".