Træningsområde

Faciliteter

Lige udenfor klubhuset finder du vores putting green med ni huller.

I forlængelse heraf finder du vores indspilsområde til træning. På Indspilsområdet er der både mulighed for at øve chip og pitch op til indspilsgreenen med tre huller. Du kan også prøve kræfter med bunkerslag.

Alle vores træningsfaciliteter er åben alle ugens dage.

Medlemmer af klubben og betalende greenfeespillere kan gratis benytte vores træningsområde. Der skal dog betales for bolde på driving range.

Driving range

Vores driving range er åben for alle - du behøver altså ikke være golfspiller for at træne her.

På driving rangen er der et overdækket udslagshus, måtter udenfor samt en bunker.

På vores driving range finder du en boldautomat. En spand bolde koster 20 kr. og kan betales med mønter eller poletter. Poletterne kan købes i klubhuset.

Driving rangen har åbent alle ugens dage døgnet rundt. Efter mørkets frembrud tændes der lys ved hjælp af en censor i udslagshuset og ud mod rangen.

Du finder vores driving range på modsatte vej af Kirkevej i forhold til klubhuset. Du kan med fordel parkere i den fjerne ende af parkeringspladsen, hvorfra der kun er få meters gang til driving rangen.

OBS. Driving Range vil være lukket fra mandag aften kl. 19:00 og frem til tirsdag morgen kl. 10.00 pga. klipning.