Velkommen i klubhuset

Gode træningsfaciliteter

Stor junior- og ungdomsafdeling

Dronninglund Golfklub

Dronninglund Golfklub byder på en flot 18-hullers skovbane, som er varieret og udfordrende samt kuperet. Banen blev bygget i 2007 og indviet i 2008. Du kan læse mere om banen her.

Dronninglund Golfklubs mission er at bidrage til udviklingen af golf, at styrke turismen i området og ikke mindst give muligheden til både unge og gamle at motionere i naturskønne omgivelser.

Klubben har omkring 800 medlemmer, som deltager i klubturneringer, klubber i klubben og blot tager en runde, når de har lyst.

Golfens sande værdier er det, der driver klubben, og vi sætter pris på den gode opførsel og sportslighed spillerne imellem. Læs derfor venligst de lokale regler og etiketten her, i klubhuset eller på scorekortet.

Klubben styres af en bestyrelse og du kan læse mere om dem herVores vedtæger finder du her.

Klubhuset

I klubhuset kan du tjekke ind og printe dit scorekort inden runden. Du kan også møde personalet fra sekretariatet, som altid er klar til at hjælpe både medlemmer og gæster.

Café Hul 19 klar med en kold eller varm drink samt lækker mad.

Proshoppen finder du også i klubhuset. Her har vi et bredt udvalg af golfudstyr fra forskellige mærker til gode priser. Vores protrænere står klar til at rådgive dig i forbindelse med dit køb. Læs mere om shoppen her.

Cafe hul 19

Vores café tilbyder et bredt udvalg af kolde og varme drikke.

Du finder også en lækker varieret menu med sæsonaktuelle retter.

Vores kok er også altid klar med en hurtig banesandwich eller snack til runden.

Du er velkommen til at ringe fra banen og bestille din mad.

Kontakt caféen på tlf. 3315 1020 eller caféen@dronninglund-golfklub.dk.

Begynder- & optimistklubben

Herreklubben