Turneringer

3. september - Proernes match

7. oktober - Frivilligmatch

29. oktober - Meny Standerstrygning

Du kan læse og/eller printe de generelle betingelser HER.

Tilmelding til turneringer i GolfBox

Klubben bruger i stort omfang GolfBox til fx. handicapregistreringer, tidsbestilling til banen og tilmelding til turneringer. I forhold til turneringsdeltagelse er proceduren for at tilmelde sig den følgende.

1. Først skal man logge sig ind i GolfBox via www.golfbox.dk med sit brugernavn og password.

2. Du er nu i "min side" i Golfbox, øverst i venstre side af vinduet, gå derefter ned i nederste venstre hjørne og find "klubkalender”. Klik "klubkalender" og nu får man vist alle de turneringer, der er oprettet i klubben. Man kan nu se dato og navn for de forskellige turneringer. Vi har valgt en navngivning af alle turneringer som følger: ”Arrangør Navn [bane]”. Arrangør er dem, der står som ”værter” for turneringen – fx. ”Seniorklubben”. Herefter siger ”Navn”, hvad turneringen kaldes. Og sidst siger ”[Bane]” om der spilles på par-3 banen eller stor bane.

3. Hvis man vil tilmelde sig en given turnering, så klikker man på den, man er interesseret i. Nu kan man se turneringens propositioner – altså hvilke regler der spilles efter. Det er meget vigtigt at læse dette grundigt.

4. I midten af vinduet / eller under tilmelding i venstre side kan man tilmelde sig ved at klikke på ”TILMELD”. Når dette er gjort vises ens oplysninger på skærmen – i bunden af vinduet kan man skrive eventuelle bemærkninger. Dette kan for eksempel være, at man kun kan spille efter kl. 10.00. Når dette er klaret, skal man bare klikke på ”TILMELD” i bunden af vinduet. Nu er man tilmeldt.