Proshop

Golfstore direkte på banen

I klubhuset finder du Proshoppen som betjenes af vores trænere eller klubsekretæren.

Om shoppen

Mange tror, at en on course-butik er dyrere end de discount butikker, der findes i de større byer. Det er ikke korrekt. Pro shoppen i Dronninglund Golfklub er medlem af Golfstore, som er Europas største kæde inden for salg af golfudstyr, med flere end 225 butikker fordelt over hele Europa.

Fælles for alle Golfstore-butikker er, at de drives af professionelle golfspillere, som er medlem af PGA (Professional Golfers' Association).

Golfstore har i kraft af sin størrelse markedets laveste indkøbspriser, hvilket selvfølgelig kommer kunderne til gode. Golfstore yder et såkaldt Low Price Promise. Det er en prisgaranti, som sikrer dig den laveste pris på varen, når du handler hos os.

Mærker i Proshoppen

Titleist