Hvorfor golf træning?

Golftræning er en god ide at benytte hvis dit spil står stille fx hvis dit hcp. er lidt for højt, dine point på en runde er lidt for svingene eller dine slag måske er lidt for varierende.

Man kan benytte golf træning på to måder 1 til 1 (individuel lektion) eller flere sammen (Hold lektion)

• Individuel lektion: Golfspilleren arbejder alene sammen med træneren og tager udgangspunkt i et specifikt emne, situation eller detalje.
  • Hold lektion: Flere golfspillere går sammen i en gruppe og arbejder ud fra et differeret tema.

Holdtræning er populært, da de giver deltagerne ro og kontinuerlig udvikling i et lærerigt, inspirerende og målrettet forløb. Man spiller sammen med andre og får den vej igennem også et fast miljø og socialt aspekt.

Golftræning kan inddeles i tre niveauer:

Niveau 1

Målrettet nye golfere eller golfere, der ønsker at få de grundlæggende elementer på plads. De fleste spillere i denne kategori vælger hold træning.

Niveau 2

Målrettet den øvede golfer, der ønsker at bringe sit spil til et højere niveau. Fordelingen mellem Individuel lektion og Hold lektioner er 50/50.

Niveau 3

Målrettet golferen, der er motiveret og ambitiøs og vil indgå i den optimale golftræning. De fleste spillere i denne kategori vælger Individuel lektion.

Lektioner 2023

Undervisningspriser:

Lektions pris pr. 25 min v/PGA Pro Casper Bruun eller Jens Meto: 175kr.

Videolektion pr. 50 min v/PGA Pro Casper: 350kr.

Ved lektioner bestemmer du tid og tema, med dertilhørende undervisning. Ønsker du et længerevarende forløb, kan dette også skræddersyes til netop dit behov.

Custom Fitting pr. 50 min

Pris: 350kr.

Når du overvejer at købe nyt golfudstyr, vil vi i Dronninglund Golfklub anbefale dig, at du får kvalificeret rådgivning. På den måde er du sikker på kun at købe det du har brug for og at udstyret passer til dig. Vores uddannede PGA Pro og Custom Fitting partner til de største golfmærker, Casper Bruun (tlf. 51 24 33 10), kan til enhver tid guide dig igennem de utallige muligheder i udstyrsjunglen, og sikre at du får de rette specifikationer.

Fællestræning

Til fællestræning træner du på et hold. Træningsformen henvender sig rigtig meget til de medlemmer, som ønsker at dyrke golf og socialt samvær på samme tid. (Max. personer pr. gang 8)

Personligt årskort til fællestræning - 1.500kr.

Ønsker du kun at træne med nogle enkelte gange? Pris pr. gang: 175 kr.